TUI Contact Center Agent Mallorca
In een oogopslag
Als TUI Contact Centre Agent bij het TUI Experience Centre werk je in ons kantoor in Palma, waar je zal instaan voor het verlenen van klantendiensten via verschillende kanalen, zoals telefoon, SMS en andere digitale kanalen. Je zal onze gasten niet alleen diensten verlenen, maar hen ook helpen bij het oplossen van problemen, zowel voor als tijdens hun vakantie. De service voor onze klanten zal 24/7 beschikbaar zijn. Dankzij jouw service kan je uitstekende relaties opbouwen en onze klanten gepersonaliseerde diensten aanbieden.
Opgelet: Je hebt gekozen voor een functie waarvoor je een EU-reispas nodig hebt
Wat wordt van je verwacht?
- Je verleent diensten van het hoogste niveau bij tal van verschillende vragen en klachten van klanten
- Je neemt contact op met de gasten overal ter wereld, zowel voor als tijdens hun vakantie, en je stelt alles in het werk om tijdens je eerste contact met hen op alle vragen een antwoord te bieden
- Je bent behulpzaam en leeft je in de situatie van elke gast in; je zorgt ervoor dat complexere of gevoelige situaties nauwkeurig worden onderzocht en volledig worden opgelost
- Je bent bevoegd om de belangen van de gast te behartigen en je zal hierbij de nodige ondersteuning krijgen van een lid van het directieteam
- Je zal de contactpersoon zijn voor je collega’s op de bestemming, je zal hen helpen en op hun vragen antwoorden
- Je bent doelgericht en je geniet ervan relaties uit te bouwen en uitstekende persoonlijke diensten te verlenen
- Je zal operationele en bedrijfskennis opdoen en daarbij gebruik maken van moderne technologieën, die je zullen helpen je doelstellingen te overtreffen
Waar zijn we naar op zoek?
- Je hebt uitzonderlijke administratieve vaardigheden, je bent sterk in planning en organisatie en vaardig met de computer
- Je hebt een passie voor dienstverlening waarmee je onze klantenbelofte “Discover your Smile” kan waarmaken
- Je bent beschikbaar om volledig in shifts te werken, inclusief roterende shifts overdag en nachtdienst
- Je hebt ervaring met het werken bij een klantendienst/in de toeristische sector
- Je bent zelfverzekerd en positief ingesteld en zet je volledig in om de service targets te behalen
- Je bent bereid te werken met collega’s en klanten van verschillende nationaliteiten
- Je bent een professioneel ingestelde medewerker die de lat voor zichzelf hoog legt
- Je spreekt en schrijft vloeiend in het Nederlands, Frans en Engels. Kennis van andere Europese talen is een troef.
- Je vindt het prettig met moderne technologieën te werken, evenals met internet en sociale media
Werken bij de TUI Groep
- Je bent een gewaardeerd teamlid van TUI, de wereldwijd toonaangevende reisorganisatie
- We bieden je een competitief salaris en extralegale voordelen
- Een particuliere ziektekostenverzekering wordt voorzien, evenals alle nodige visa/ werkvergunningen en terugbetaling van de kosten van een strafbladonderzoek
- Alle opleidingen worden volledig door ons betaald – we zijn trots op ons gratis wereldwijd leer- en ontwikkelingsprogramma, inclusief online taallessen en het on-the-job Junior Management Development Programma
- TUI DX is actief op 115 bestemmingen en biedt meer loopbaanopportuniteiten dan eender welk ander bedrijf in de reissector
Hoe solliciteren?
Solliciteren gaat snel en gemakkelijk: upload je CV of beantwoord enkele vragen. Als we een positief gevolg geven aan je sollicitatie zullen we je uitnodigen voor een leuk online recruteringstraject vóór we je persoonlijk ontmoeten.
TUI Destination Experiences, of TUI DX in het kort, is de belangrijkste aanbieder van ervaringen op bestemming ter wereld, met 9000 medewerkers in 49 landen. TUI DX biedt 14 miljoen gasten een brede waaier aan uitstappen, activiteiten, rondleidingen, transfers en andere diensten.
Als je meer wil weten over waarom TUI Group de grootste toerismegroep ter wereld is en over onze voortdurende inspanningen op het vlak van diversiteit en inclusie, ga dan naar careers.tuigroup.com
#TUIJobs #TUIJobsAbroad #TUIDestinationJobs #HolidayDestinationJobs