TUI ontvangt 8 TM Travel Awards

Touroperator TUI is bekroond tot de beste touroperator voor zowel vliegvakanties als skivakanties. Ook TUI fly viel in de prijzen. Alles samen goed voor 8 TM Travel Awards, de “Oscars” van de Belgische reissector die gisteravond al voor de 21ste keer werden uitgereikt. De grootste toerismegroep van het land en zijn 2100 medewerkers zijn bijzonder opgetogen over deze appreciatie van de professionals, een hart onder de riem om hun marktleiderschap te blijven verdienen.

Het vakblad Travel Magazine organiseert elk jaar een rondvraag bij de Belgische reisagenten. Op basis van die beoordelingen ontving TUI 8 awards tijdens een feestelijke editie, vrijdagavond 16 november.

TUI Belgium is uitgeroepen tot de ‘Beste Touroperator’ voor zowel vliegvakanties (“Flying Holidays”) als skivakanties (“Ski Product”). Een eenmalige award, ‘Special Touroperator Turkey 2018”, in het kader van de heropleving van vakantieland Turkije, werd ook aan TUI Belgium uitgereikt.

Heel opgetogen zijn we met de award “Sustainable Tourism” die werd gewonnen door TUI Care Foundation*

TUI fly kreeg de award ‘Aviation Excellence’.

Ook in de categorie ‘Best Call Center/Reservation Center’, een belangrijke appreciatie voor de professionele service aan zowel de reisagent als de reiziger, was TUI de winnaar.

RIU Hotels & Resorts – één van de belangrijkste hotelmerken aangeboden door de TUI Groep – werd nog maar eens gelauwerd als ‘Beste Vakantiehotelketen’.

Sirius Travel Service van TUI werd bekroond als ‘Beste Airline Broker’ voor vliegtickets.

Over TUI

TUI is het grootste Belgische vakantiemerk, waaraan vorig jaar ruim 2,4 miljoen reizigers hun vakantie toevertrouwden.
TUI fly is met 3,7 miljoen passagiers (2017) de 2e grootste luchtvaartmaatschappij in ons land.
TUI heeft een netwerk van 103 reisagentschappen.
TUI Belgium stelt in ons land ruim 2100 personeelsleden tewerk.
TUI Belgium groepeert de Belgische reisactiviteiten van TUI Group, de grootste toerismegroep ter wereld.

* TUI Care Foundation website https://www.tuicarefoundation.com/nl

Gepubliceerd op 19 november 2018